tisdag 13 september 2011

Semesterbilder!

Jag lovade ju att visa lite från våran semester i sommar. Här kommer lite bilder. Vi var på Öland i tre dagar. Typ de enda tre dagar som det var sol under hela sommaren, så vi hade tur. Sen var vi en snabb runda uppe i Stockholm. Vi var bara i gamla stan och såg oss omkring. Köpte lite smått och gott. Annars har vi bara varit hemma ocn njutit tillsammas med våra djur och träffat lite vänner. Vi är glada och nöjda, för vad kan man mer begära när man har hälsan i behåll och varandra.






Korgen tänkte jag ställa på en vit hylla i badrummet ovanför badkaret att ha duschkrämerna i.
 Burken får bli förvaring till tops!

Lite karusell fick det blir med på Kristianstaddagarna. Vilket jag ångar bittert. Blev så åksjuk efteråt. Bara att erkänna att man inte är så ung längre och klarar vaaaad som helst ;)



Ville bara visa en underbar lykta som fått av kära faster med make. Den passar perfekt i vårt hem och i vår mörka hall, då vi saknar ström för belysning där. Plåtskylten köpte vi på Öland i en campingbutik.

Denna stackars, men otroligt vackra blomma hittade jag på tippen häromdagen.
Den slet jag med mig hem och planterade utanför vår trapp.


Så vad det det här med våra djur.....vi bara älskar dem.
Ha det bra. Vi ses när vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar